Monday, July 13, 2009

Pengangkutan: BAS UNIMAS

Salam takzim.

kali ini bukan isu atau masalah. So far apabila tiada komplain daripada student maka tiada masalah.

Adakah kita setuju dengan jadual Shutle bas tu?

Pernahkah kita ajukan persoalan kepada YDP, bolehkah tukar jadual?

NAmun, semua terima jadual shutlle bus dengan senyum tawa dan gelak suka..

GSSU pun takde masalah dengan jadual bas tu.

YAng terbaru disediakan bas untuk pelajar medik dari kolej Cempaka ke Lot 77. seawal jam 6.00pagi.. juga tiada komplain. So far harapkan agar pelajar medik bersedia mental dan fizikal. kerana sekarang anda mampu bertahan. bayangkan bulan puasa yang menjelang untuk umat islam. seawal 6.00 pagi ke lot 77. Sahur pukul berapa? sahur dalam bas.. balik pukul 6.00 petang. buke puasa dalam bus. KEsabaran anda sangat dihargai,.

SEKiranya bebanan bagi pelajar medik, diharap anda mengutarakan masalah anda kepada Fran MPP anda. Beliau sedia membantu. dan Bekerja untuk Medik.

Untuk ADUAN rujuk:

FK: ALexis
FSS: RAzuan
FEB: Abg AKhmas (stylo MPP)
FSKPM: BISMI SYAIFULLAH
FSTS: Farahiyah
FIT : Suhaimi
FSGK : Saudari Husna

(yang susun lapis ber4 MPP tertinggi tu semua da tau so tengok kat notis board kolej, ada muka MPP ni, kecuali di CEMPAKa tiada ye. Muka Anda semua tidak dibenarkan ditampal di cempaka.)



All Change!!

BERANI BERSUARA.

1 comment:

fadh said...

smlam tanya ngan budak medik kat cempaka.. so far diorang takde masalh keluar awal.. cuma kalo tertinggal bas. or terbangun lewat diorag terpaksa ponteng.. tak pun call teksi.. dengan caj rm 35. kalo 4 orang ok ar.. kalo sorang? papepun.. benda ni kena cari jalan.. kemungkinan berada di mana2