Monday, July 13, 2009

Isu Lapuk: CAFE oh CAFE

Salam Perpaduan.

Sedarkah anda bahawa makanan harian kita makan hari-hari akan menjadi tenaga untuk setiap hari. Cafe yang sedia ada mana yang anda rasakan baik kualiti makanan dan harga berpatutan teruskanlah membeli.

Tetapi sayang sahabat2 kita di bahagian timur mengalami masalah makanan yang sejuk, basi, mahal cekik darah, langsung tak sedap.. ada lalat.. macam2 lah..

Pelbagai aduan dan komplain da diajukan samada kepada Pengurus Asrama, Pengetua, mahupun Ex-oficio kolej tersebut. Namun baru sekarang penderitaan mereka selesai. Apabila CAfe daripada syarikat tersebut dikehendaki tutup.

Itu bukanlah penyelesaian disitu sahaja. Isu sekarang adalah pemilik syarikat tersebut telah mendapat tender di kolej sebelah barat pula..
untuk makluman sahabat ku.. Pemilik syarikat cafe itu mempunyai KABEL atau Wireing yang sangat kuat dengan pengurusan UNIMAS GEMILANG. kalo tak masakan mendapat komplain setinggi menara KL masih boleh dapat tender di kolej lain??

INILAH masalahnya.. bagi kami di timur selesai kerana komplain yang berbakul2 dan budak timur pandai bersuara dan tau hak mereka. DI kolej barat tu plak macam mana>? yang ni kita tgok dulu. So far, harapkan ex-officio kolej di Barat memainkan peranan.. terimalah aduan ye..

dan siswa-siswi lain terimalah cafe baru anda. selamat menjamu selera.. NASI AYAM LALAT PENYEK.

wasalam.

BERANI BERSUARA!

No comments: