Monday, January 12, 2009

pelajar UNIMAS kemalangan

salam perpaduan,

semalam sewaktu perjumpaan gssu dijalankan, kami mendapat maklumat bahawa ada pelajar unimas yang kemalangan di roundabot uitm.

kemalangan mengakibatkan kereta kancil QSJ milik pelajar berasal dari Kota Tinggi, johor remuk teruk. namun alhamdulillah pelajar tersebut terselamat.

semasa kejadian, staf unimas yang menaiki van berlambangkan logo unimas sempat berhenti dan melihat kejadian. apabila beliau mengetahui bahawa kemalangan melibatkan kereta pelajar. staf tersebut terus beredar.

Thanks staf, kerana tiada sifat kemanusiaan. kalau korang datang bukan naik kenderaan UNIMAS, kami tidak lah kisah sangat.. pengaduan seperti ini akan diajukan kepada pihak MPP dan TNC untuk tindakan lanjut.

wasalam.

2 comments:

mosaic1809 said...

is it true?betapa teruknya manusia mcm tu..biarlaha suatu hari bila dia ada musibah xkan ada siapa pun yg akan membantu..

s.u gssu said...

bukti and picture berkaitan kemalangan akan diupdate kelak.

tapi semasa kejadian saya berada jelas di tempat kejadian.

staf tue datang amek no je seh..
untuk no 4d kot.

kalo dia tak naik van unimas aku tak kisah sangat pun.. ni jelas2 orang unimas.