Wednesday, January 28, 2009

kuatkan semangat pelajar, menentang kekuasaan staf..

salam.

hari ni nak bercerita soal unimas dan staf. sebagai mahasiswa di unimas, kita membayar yuran untuk kegunaan pelajar, aktiviti pelajar, dan kemudahan pelajar. namun, bayangkan sukan karnival air untuk staf? sukan inter-college di tunda.
ni ar namanya pengorbanan pelajar unimas. unimas gah kerana staf.. aktiviti kelab semua bajet tersekat. apa nak jadi. program semua dalam unimas je. mana ada pelajar yang nak join. tu yang ramai g berkelah sesama sendiri, guna duit sendiri.. enjoy pun enjoy.

untuk menentang ketidakadilan terhadap staf ni, pelajar perlu bersatu. percaya pada wakil kita.. Siapa wakil kita? MPP? MPP pun da berjaya di anaktirikan oleh HEP. betapa hebat pentadbiran UNIMAs lakukan sampai MPP yang merupakan wakil kita menyuarakan hak kita menjadi bisu dan tidak dipercayai.

tanyalah student unimas, percaya kat MPP? ramai dan majoriti hilang kepercayaan kepada MPP.

sebenarnya, apabila kita hilang kepercayaan pada MPP, berjayalah pihak pentadbiran memanipulasi pelajar. akhirnya kita juga menjadi mangsa. JANGAN hilang kepercayaan pada MPP. yang dulu kita maafkan, yang baru kita sokong!!

fikir2kan lah,,

kali ni xda skema2.. radikal skit. we must unite. PERCAYA pada MPP baru yang pro-student. dan pilihan atas dasar kawan tolong kawan!..

we stand together..

wasalam..

No comments: