Tuesday, March 2, 2010

Semoga Berterusan GSSU dalam sanubari.

SALAM PErpaduan

Saya yang di pertanggungjawabkan untuk menulis maklumat berkaitan GSSU akan berakhir untuk semester ini.
Segala maklumat baru akan dipertanggungjawabkan terhadap orang baru yang mempunyai hati kental dan jiwa merdeka, bebas dari pahaman politik sempit dan berani bersuara.

Saya yang telah lama menyepi kerana mempunyai tulisan blog saya sendiri. Memandangkan blog ini lebih kearah komuniti kami, maka ayat mesti kena lebih transparent dan skema.


Apa2 pun. selamat untuk pejuang muda GSSU. dan Maklumat MPP yang terbaru ini tiada wakil daripada GSSU. MPP berdiri diatas kaki mereka sendiri. Support lah mereka kerana mereka seperti layang-layang terputus tali. Jangan biarkan mereka menjadi
"ANJING-anjing HEP" yang menjadi orang perantara antara HEP dan Pelajar.

Berharap agar kita rapatkan ukhwah dan bersatu atas nama perjuangan harmoni. Selamat buat semua..

wasalam




2 comments:

NizzD said...

moga2 org baru d sebalik GSSU akan dapat teruskan perjuangkan hak pelajar. hope hak pelajar x terabai and GSSU ni pown x mati camtuh jerk.
papepown, aja2 fighting!! Ngehee~

Fadzely sohaaimy said...

itu semestinya.. gssu tak pernah mati. kerna ia hidup dalam jiwa2 orang2 lama dan baru.,. corak dan pemerintahan orang baru maybe lain.. dulu kita ganas kasar.. sekarang da slow. sebab orng ramai sukar terima kekerasan.. fight 4 ur rite girl ,, teruskan menulis ya kat blog kamu.. persetan kan yang membaca.. yg penting ILMU yg kamu ada...