Sunday, March 1, 2009

1 mac 2009 yang indah

Salam perpaduan..


Hari ini merupakan hari minggu yang indah. Bersama menyertai dan menonton program yang dijalankan pelbagai pihak,, dari JPK Kolej, Mpp, dan Kelab2 lain. Memeriahkan Unimas. Kemeriahan yang diinginkan oleh GSSU. Suara siswa bergema.

Namun dalam kemeriahan tersebut. Terdapat gak penganjur yang bersedih dan putus harapan, kerana program tidak mendapat sambutan.

Ni ar masalah kita, semua nak wat program tapi tiada PERPADUAN. Kolej Alamanda, tidak mendapat sambutan semasa majlis pembukaan. Agak kecewa disitu, tetapi kenapa pilih tarikh yang sama dengan Sukan Inter kolej? Bukan ke sukan inter kolej, melibatkan peserta alamanda maka penyertaan amat mengecewakan..

Jpk Sakura menjalankan Program Kursus Kawen.. Program Ini mendapat sambutan kerana publisiti yang baik dan meluas. Tahniah diucapkan. Selain itu, Program Feb (Marketing). juga akan melaksanakan Program kursus kawin Minggu depan. Dikhabarkan seramai 200 penyertaan dan tempat telah penuh di tempah. Walaupun Progam tersebut sangat baik, namun di anjurkan oleh 2 penganjur berbeza dan masa berbeza. Perlu ke pembaziran masa.

Battle of the band semalam meriah dan ramai penonton, tahniah penganjur. Good Job.. namun Cuma sedikit masalah saja iaitu pemilihan tempat. Tetapi itu dimaafkan memandangkan program tersebut untuk Service Marketing. Maka tujuannya untuk “Maksimumkan Untung bukan Maksimumkan Entertainment”

KAlo Mahasiswa inginkan muzik lagi, PErgilah Battle of the Band anjuran Pelajar FSGK.
Pada 6mac.. Tahniah Fsgk.. MEngaplikasikan apa yang dipelajari.

Akhir sekali. CAdangan daripada MT GSSU, agar MPP dijadikan tempat rujukan untuk memilih tarikh dan sokongan program yang ingin dianjurkan. Supaya tidak berlaku pertindihan program,

Selamat membaca yang sudi membaca..

WAsalam.

No comments: