Sunday, November 1, 2009

Exam Jawap dengan Tenang kawan-kawan

salam perpaduan.

da start exam untuk kita semua, bermula dengan tmx, titas. walaupun abc ke esei ke.. try to give fully attention masa menjawap. bukan apa. kadang2 kita rasa da tepat da jawapan pertama, bila baca 2nd time. salah.. biasalah membuat pilihan yg tepat kadang2 terpesong..

SEmoga yang menjawap dengan tenang. Pakaian kena jaga kawan2.. jgn sempoi2 pakai jeans..kan da kuar Surat Pekeliling etika pakaian. Jangan sebabkan pakaian kita da tak dibenarkan menjawap exam. susah nanti nak kena balik tukar pakaian. pastikan pakaian berkolar dan berkasut k..

Dan tempat exam pastinya di timur. berebut2 naik bas.. jgn riso, bas ada sentiasa.. time management kena cantik sikit.

Lastly... berdoa sama2 supaya kita mendapatkan kejayaan yang cemerlang dan membanggakan family. doakan untuk kawan2 doakan untuk lecture, doakan untuk semua..

diakhir tulisan. Saya ingin memohon maaf kesalahan yang saya lakukan dan gssu lakukan terhadap anda..
semoga dengan kemaafan anda memudahkan kami dan anda menjawap exam dengan tenang dan cemerlang. Insyallah..

1 comment:

Anonymous said...

2009 meninggalkan dengan satu peristiwa yang secara sembunyi telah diadakan di THE BANQUET KUCHING oleh kumpulan-kumpulan elit yang bermatlamat untuk “menyunting” mahasiswa-mahasiswi di UNIMAS mendokong kepentingan mereka. Kumpulan-kumpulan elit ini yang diketuai oleh Lim Guan Eng yang berpangkalan di Pulau Pinang, sebagai seorang ketua menteri Pulau Pinang dan juga setiusaha DAP Malaysia Lim Guan Eng telah mengarahkan anggota mereka untuk menyeru mahasiswa-mahasiswi di UNIMAS untuk menyokong mereka.
Kehadiran atas dasar “keperihatianan” kerajaan negeri kepada anak-anak negeri Pulau Pinang yang belajar di UNIMAS sama sekali tidak dapat diterima. Usahasama yang pertama kalinya diusahakan secara formal bersama dengan UNIMAS Nampak tidak memenuhi kepentingan mereka dan mereka sendiri menbatalkan usaha yang mereka tawarkan kepada UNIMAS.
Matlamat menghalakan cara!! Benar sekali ungkapan itu, demi mencapai matlamat peribadi dan Parti DAP mereka menukar arah pengkaderan mereka dengan membawa keluar mahasiswa-mahasiswi UNIMAS Anak Penang keluar dari UNIMAS agar kegiatan mereka tidak diketahui oleh pihak pentdbiran UNIMAS. Kurang lebih 200 orang telah menghadiri sidang makan-makan di THE BANQUET ini, dan hampir 100% yang hadir adalah CINA kerana THE BANQUET tidak menghidangkan makanan HALAL.
Yang lebih “sedap” didengarnya ialah bas (khabarnya 5 buah bas) untuk mereka pergi diluluskan oleh HEP. Jadi perlukah Lim Guan Eng menyembunyikan pertemuan mereka dengan kader-kader mereka dari pihak UNIMAS sedangkan pihak pengurusan menyokong tindakan DAP ini???
Siapakah dalang sebenarnya NC, TNC HEP atau Ketua Menteri Pulau Pinang?? Apakah kini sokongan pengurusan UNIMAS condong kepada pihak lain..